>> Sunday, January 31, 2010




truuurt.., truuut, petang yang indah di ganggu oleh deringan Enpon-Super-Besar-Baling-Hanjing-Mati ku yang bertalu2..' ellieoowww sayang ngah wat aper tue??~~' [dalam hati.. bila masa plak ada ada owang panggil aku sayang nih] geli plak aku denga.. rasa nak tertanggal cupeng telinga ku ini..
rupanya awek tu sala no... dia nak call laki dia... ada ke patot aku yang dapat... cesss!! dalam hati menyumpah seranah sebab ganggu tidur aku.. huuu~~








hujung minggu lepas aku hanya menemankan sowang member ke low yat mencari lappie baru... dia minta tulun kunun nyer dia x taw sgt pasal lappie ni... hmm macam2.. tapi best gak... rasa macam one malaysia plak... sume jenis umat ada kat street bukit bintang tu
dah le kl jamm semacam mlm tu.. minyak kete terbazer dengan tersekat dalam kesesakan manusia+keta+matrempit+anjing+sampah..
















hasil akhir aku berjaya mendapatkan laptop baru untuknye+ printer kanon untuk aku... taraaa kini aku auda memerint segala yang aku nak... heheh

0 Kuncu-KuncuMaluMaluBerlari-lari:

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP