alien language

>> Sunday, February 7, 2010

Mungkin ini yang terakhir..

di kesempatan ini aku ingin meluahkan rasa amat tak puas hati aku terhadap satu member aku nih.. harrraammm!! ada ke patot put so many blame on me!! are too perfect ??

dah la cakap pon bunyi alien* ada hati nak kata diri sendiri almost perfect.... chittt pooodddaa..
*alien yang aku maksudkan sebab pmpn nih cakap dalam bahasa yang diorang jer paham x ker alien tu yang bunyi cam tu..
*kalau pun dia cakap bunyi sama cam aku cakap, tapi jaoh maksud menyimpang dr apa yg aku maksod kan, sekali lagi x ker alien tu
*kalau pon aku cakap betul, tak penah nak caya apa yang aku cakap bulat2, [apa lagi nak aku cakap hah, ? ANAK HAYAM!!!]
*contoh perbualan aku denga alien:
________________________________________________________________
pmpn cantek:u nih tak dengar ke apa yg i cakap?
lelaki baek : habes tu i buat apa dok tercongok depan u nih, i tgh dengar la nih?
pmpn cantek: tak u x dengar apa yg i cakap!
lelaki baek :!@#$#@!@##!!
________________________________________________________________

entri ini ini mungkin yang terakhir kalinya dr inchek guru Asril..
bukan aku marah dengan sesiapa...
terasa aku telah menjadikan blog ini umpama sbuah tong sampah yang terbiar tanpa sebarang pembelaan.. huu ~~ mulai ini... pandai pandai la kamu bawa diri yang inchek blog.. blogku... jgn ditangisi keputusan ini kerana engkau tak mampu menanges.. terima kaseh kerana sudi ber samaku selama ini... tata....
bzzzzttt {efek talian terputos}

0 Kuncu-KuncuMaluMaluBerlari-lari:

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP