Pilihlah'AKU'JadiSuamimu

>> Monday, March 15, 2010

WAAOOOWW!! apakah judul entry kali ini?????




bunyinya sudah seperti aku ini 'desperate' ketiadaan makwe atau sudah gatal maw kawen...


maaf ya kalian... tentu kalian sudah lupa-lupa tentang entri menggu lepas kan .. haaa... lupa la tu, Minggu lepas aku suda story tentang lelaki soleh....(fuhhh teras aku heheh) minggu ini pula, maw cerita pasal pilihan lelaki yang kaya-kaya, hensem-hemsem dan berjaya-berjaya gitu..(sejak bila ada raja yang suke berscerita kepada rakyatnya?? aku sendiri dok musykil)














begini .. dikalangan pembesar-pembesar beta ini.. ada yang kaya, ada yang hensem( tapi hensem beta lagi) dan ada pula terdiri dari golongan saudagar terkenal (CEO)... maka beta ini berhajat untuk kawen kan mereka ini... memandangkan mereka ini terlalu sibuk berkeja, sampai tiada masa mengurat anak-anak dara di dalam negeri mahupon diluar negeri.. maka moleklah kiranya mereka berkahwen... (gambar dibawah adalah CEO Ayer Asia, Dato' Toni)

MAKA..seiapa yang berkenan amik mereka sebagai suami sile berdiri atas kerusi...cepat beta kata!!...(maka ramaila anak dara mahupun mak dara yang turut berdiri atas kerusi) malah ada juge yang berdiri sambil melumpat2 kerana takot beta tak nampak(tak cukup inci tapi hati nak kawen orang kaya ~~ heheh)

maka, selepas semua anak-anak dara di screen test, dan melepasi ujian kelayakan dan penyingkiran ala2 akademi Fantasia plak,,seterusnya ke final, Pemenang utama bagi setiap kategori lelaki pujaan akan di kawen kan .... setiap lelaki pujaan ini pon beta kawenkan dalam satu majlis gilang gemilang(maklumla orang kuat raja) selama 8 hari 8 malam..


Setelah semua saudagar terkenal, Orang-Orang kaya dan jejaka hensem ini beta kahwen kan... beta pon tanya la kepad semua isteri2 yang bertuah mendapat suami pujaan masing masing...


Apakah perasaan kamu bersuamikan mereka itu??? hah jawab sekarang!~~(suara beta tegas ala-ala ramli sarip gitu)

IsteriSiKaya:bestnyer dapat suami kaya!!!!!!!!!!!!...boleh beli macam2....hidup pun senang je....

Isteri SiHensem:....bestnyer dapat suami hensem.....mesti orang akan puji n jeles sebab suami hensem....bangganyer!!!!!!!
IsteriSiSaudagarTerkenal (CEO):....seronok gila tuu CEO syarikat besar ...boleh tumpang populariti dia...hehe...skaligus dikenali ramai sebagai isteri pada seorang lelaki yang berjaya n dihormati...



tapiiii.....




hari tak sentiasa cerahh.. dan pelangi tak sentiasa muncul.... ada sesuatu yang terjadi kepada sang isteri-isteri ini.... kita nanti kan cerita sambungan selepas 3 tahun mereka berkahwen... pada 3 tahuun akan datang... tungguuu nanti beta datang lagi bercerita yahhh!!

4 Kuncu-KuncuMaluMaluBerlari-lari:

Muhammad Ikhwan March 16, 2010 at 12:03 AM  

haha... 3 tahun kawen pastu 3 tahun lagi? ada 3 org anak ker?

MR ASRIL AZIZAN March 16, 2010 at 4:38 AM  

hamboih2 hang Ikhwan... kawen jer terus mikir projek.. anyway selamat pengantin baru..
hehe sambungan cerita pada entri akan datang... tunggguu..
anyway nice try! almost correct!

bawangmerah March 18, 2010 at 4:16 PM  

laaa...ada sambungan ke T_T
(emosi membaca dah di tahap excited dah)

MR ASRIL AZIZAN March 19, 2010 at 1:41 AM  

tunggu esok yer... heheh selamat cuti..

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP