3 Ustaz + 1 Cikgu fizik = NAIB JUARA

>> Tuesday, October 13, 2009



















KEKALKAN KHAZANAH KITA..
itulah yang menjadi tema Cari hata harun kali nih... eh silap, Lomba Cari Harta Karun ini..
gambar kat atas cukup menceritakan segalanya... bak kata orang jawa totok, "a picture worth more than 1000 words".. tapi bagi aku gambar ini maybe worth more than 100000 words..

hmm pada sesiapa yang baru first time buka blog ini, selamat datang di ucapkan ..
hari yang gemilang itu dimulai sedari awal 6 pagi lagi.. sepas solat, doa sket.. terus gerak gi Port dickson.. kunun kunun gerak awal dapat lepas awal+masuk tv+majalas... tapi sampai jer sana.... harraamm... da dekat 80 bijik keta tunggu... harapan nak masuk tv hancusss... aku sendiri rasa keta nih da parking dr semalam lagi untuk dok depan... namun harapan nak menang tetap tinggi walaupun sekor2 tak penah masuk treasure hunt sebelum nih... hahaha

selepas jer kami dilepas kan apa lagi da macam kerbau kuar kandang.. namun pemanduan oleh bekas juara rally dunia(ust Sameer) tak mampu ditandingi oleh mana2 pemandu kereta di kariah port dickson ini.. ingat kalu masuk f1 bule champion la.. perhh soalan yang di ajukan mmg sgt hampeh+susah+rasa nak balek jer..

contoh soalan:
saya nak ianya cepat kerana enak rasanyasekali?
apakah?
saya tinggalkan soalan ini untuk kamu jawab..



p/s :jawapannya sneakers
anggota team Scorpion De Mara: Ust Sameer,Ust Jamir, Ust Sofi and Sir Asril(aku la tu..)

2 Kuncu-KuncuMaluMaluBerlari-lari:

Anonymous,  October 17, 2009 at 5:00 AM  

wakaka...xdapat masuk tv.haha.leyn kali bawak saya n the geng pegi,konpom cameraman ikut team cegu jew...

MR ASRIL AZIZAN October 23, 2009 at 5:13 AM  

hoh bawa awak shiro? satu keje plak saya nak jaga awak merayau-rayau ..

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP