Semuanya . Ku. Terima

>> Monday, October 5, 2009

















Kalau di ikutkan hati mau sahaja aku tidurr.....
last week end minggu yg indah kerana aku buleh tidur lama.. aku bukan seorang yang kaki 'ngorok' di siang hari lebih2 lagi waktu pagi, atau lebih spesifik lagi di celah2 jam 8 hingga 10 pg... mengapa ya? mungkin kerna aku telah di 'train' oleh bapaku sejak kecil supaya tidak tidur pgi... katanya nati biniku malas... huhu apakah rasionalnya???? kita tinggalkan soal tu disini...

Mungkin ingin di jadikan cerita, Hari Sabtu lalu aku gi men futsal di PotDeksen.. lenjan tiga game dlm 1 petang.. hehuhu... masa main tu steady lagi.... namun saat itu tidak berpanjangan bila saja kaki ini melangkah bendul rumah.... YYAAAA Ampunnnn badan ku mula terasa sengal, sakit, pedih, macam sudah retak tulang belulang..

tapi aku gagal juga tidur awal pada mlm nya itu.. layan bola sampai ke awal pagi menemankan burung antu di luar rumah menunggu bulan.. Tapi Ntah macam mana aku tertidur di depan tv.. dan hanya di sedarkan dengan pekikan nyamuk yang berlegar-legar mencocok kakiku.. adoiiii!! huhu nak sahaja aku menyumpah pada sang nyamuk itu.... SAKIT LAH BO##H!!! dah la penah ko cocok plak kaki aku.. tak tahan dengan nyamuk.. aku kena la masok bilik di ting. atas..
ikutkan hati mau saha aku guling-guling dr depan tv lalu berguling memanjat tangga dan terus gulingan masuk ke dalam bilik... Sungguh badanku sakit .. sakit sekali..
lantas aku sambung tidur sampe jam 11 ... hebat bukan!!! tidur lama bagai baby...
hahaha terasa nikmat tidur lama begini...
ps/;
kepada nyamuk yang menerjahku dan menyedot darah ku.. aku terima dah itu makananmu.
kepada badan ku sendiri yang sengal 2 seluruhnya.. aku juga terima dah aku mmg tak ready physically and mentally
kepada Nabila yang bagi hadiah raya kat cikgu... Terima Kaseh banyak2...

0 Kuncu-KuncuMaluMaluBerlari-lari:

Post a Comment

About This Blog

  © Blogger template Simple n' Sweet by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP